Om en säger nu nu så är det nuet redan ett nyss nu

Måndag igen.
Jag kommer inte överens med måndagar, eller om det är måndagar som inte kommer överens med mig.
På måndagar känns allt extra tugnt och ibland känner jag mig jävligt tveksam till att orka en hel vecka.
Tur nog så brukar veckorna trots det glida förbi rätt fort och smärtfritt.

Jag hoppas det glider på lika fort de närmsta 200 dagarna tills det är dags att lämna landet några veckor.
Längtar skapligt. Jag & H och 3 veckors frihet och galenskap, kan ju inte bli bättre :D

Tills det är dags för den trippen planerar jag tatuering nummer 2 (och 3?) och fortsätter min jakt på lägenhet.
Livet rullar på.

Kommentarer
Postat av: p

res med mig stina, i en roddbåt till kina.

2007-12-04 @ 18:57:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback