Closer, let me whisper in your ear.


P tjatar om att jag ska skriva något så jag ha väl inget val direkt... men med tanke på att hon är en av de få människorna som ens läser min blogg (eller  vet att den existerar) så kan jag väl göra henne till viljes :)

Har varit en rätt underhållande dag idag.
Plockade upp plastgranar på jobbet och inom loppet av 5-10 minuter hade 3 personer sagt att de var fula.
Det värsta var ju att de hade rätt.

P ringde några gånger för dating-tips vilket känns lyckat med tanke på my previous records, men kul att hon frågade iaf, hon är söt när hon är nervös :P

Efter jobbet hamnade jag på MackaPärs innebandy träning.
P och jag var lika nyttiga som vanligt och käkade nötcreme och drack cola medan vi kikade på lillskiten.
Vi balanserade dock upp det väldigt bra med solrosfrön. Otroligt vad man kan hitta i badhusets godisautomat :P

Vid middags bordet satt Pontus och var filosofisk och diskuterade universums oändlighet.
Pappa jämförde det med ett popcorn.. även om det inte är oändligt :P
Min familj är lite skum ibland och ofta runt middagsbordet.
Det är där alla våra konstiga funderingar lockas fram :P
Kommer att sakna dem när jag hittar mig en bra lägenhet och flyttar.
Snart förhoppningsvis, men inte för snart ändå. Måste ju hinna investera i lite nya grejer först :)


Oh well. Det får duga för dagen. Nöjd P?

Sucker love, a box I choose. No other box I choose to use.


30 minuter.
Har ni tänkt på hur sakta 30 minuter kan gå?
Jag tänker på det ganska ofta när jag står på jobbet.
Sista timmen överhuvudtaget är seg, men är man inne på de sista 30 är det som om tiden stod still.
Ibland känns det fullkomligt omöjligt.
Nästan så man får lite panik.

It´s a perfect denial


Ibland går saker och ting inte riktigt enligt planerna.
Det är lite smådrygt, men så länge P betalar för godis så kan jag kanske överleva.
Med lite tur.