I forgot, but I remember this


Då var man inne på sista halvtimmen som 19-åring, ja som tonåring överhuvudtaget.
Måste säga att det känns rätt bra :)




Födelsedag nummer 19.



Vad hände egentligen det här sista året som tonåring?
Jag klarade körkortet, jag åkte till fjällen och kom tillbaka i ett stycke, började jobba på Järnboden,såg 30 Seconds to mars live, hittade en ny kompis och tappade bort den...kan inte komma på så mycket intressant för ögonblicket..

Så vad ska man säga, det hände inte så mycket, men det blev ändå alldeles för mycket den dagen morfar dog.

Saknar den gamla fiuluren <3


---------------------------------------------------

Födelsedag nummer 20?

Stranger things have happened




2 dagar kvar. Kind of nice :)

---------------------------------------------------------------------------------------------

Fan vilken solskenshistoria den här dagen har varit :D
Vet inte riktigt varför, men jag har varit glad så varför ens fundera? :P
Henry satte återigen guldkant på dagen med sitt "Iiaii will always looove yooou" sms.
Fler sådana tack <3

----------------------------------------------------------------------------------------------

Idag har jag överbevisat mig själv. Nästan så man är lite stolt. :)
Inte direkt något jag gör varje dag.

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Jag tror förövrigt inte på ett ord du säger.
Men jag börjar bli rätt van så det är väl inte hela världen.
Trodde att du var annorlunda dock, men jag hade visst fel. Too bad.

------------------------------------------------------------------------------------------------

Stora Dewalt-dagen imorrn.
Alla de där gula kartonger känns som lite extra solsken och det kan ju aldrig skada :)
Dewalt-dagen = Den manliga dagen, tydligen.
Stämmer nog :P




I just might stop to check you out


Har varit en bra vecka.
Inget har hänt direkt, men jag har haft ovanligt mycket energi.
Funderade några gånger på att använda min energi till att göra något vettigt, men det räckte oftast med att bara sitta och vara glad.
Gäller ju att passa på :P

Idag [23/9] fyller Anna FO 20 år.
Har varit ute i Tärnsjö och firat henne med tårta och diverse [morotskaka! :D]
Mycket trevligt på min ära :)
Jamåduleva!


[En vecka kvar!]



Infomöte i Västerås på tisdag.
Mycket folk.
Vi får se.


---------------------------------------------------------------------------------

P- Din tur :P

What ever will be will be


Veckans låt Placebo - Song to say goodbye
Veckans händelse Skaffade min första tatuering. Ett stycke pil på underarmen. ♥





Klockan är över 3 på natten/morgonen och här sitter jag med en tallrik thai-mat och trasslar in mig i mina egna tankar.
Allt är med andra ord ungefär som vanligt.

Känns som att jag har en del att reda ut i mitt huvud just nu, vad jag vill plugga, resan med H, hur det blir med jobbet, vad jag ska göra med resten av livet, hur jag ska göra med dig.

Allt snurrar mest omkring och jag lyckas inte riktigt få nån struktur på det.
Blir dilemman hur man än vrider och vänder på det.

Det känns som att hela världen finns där ute och bara väntar på att bli upptäckt, men jag vet inte hur jag ska upptäcka den. Hur jag ska ha råd att upptäcka den.
Vem jag ska upptäcka den med.








What if I say i'm not like the
Others?
What if I say i'm not just another
One of your plays?
You're the pretender
What if I say I will never
Surrender?

At the point of no return


Jag har varit oväntat lugn hela dagen, börjar känna av nerverna lite grann nu men det är inte så farligt.
Väntar fortfarande på att det värsta ska komma.
Räknar med att det kommer när jag åker hem för att käka, det ihop med stress kommer ju bli guld  :P

Ser fram emot det med lite av en skräckblandad förtjusning :P

And you still won't let me in


1 och 19 dagar kvar.
Känns som jag borde vara lite nervös vid det här laget, men konstigt nog är jag inte det.
Känns bara jävligt bra :D
Nervositeten kommer säkert att slå till imorgon förmiddag dock, men det kan jag leva med.



 

Don't want to live somebody elses life


Jag hade bestämt mig.
Nu får det vara slut på negativitet och trötthet.
Resten av veckan ska fanimej bli bra och jag var varm om händerna för första gången på hela veckan.
Thai-mat till lunch hjälpte till det också.

Men självklart ska nåt komma och sabba min annars så positiva dag.
Inget internet hemma förrän nästa torsdag!?!?!?!
Allvarligt?!?!
Nej fan, det känns inte bra.
Nog för att det finns andra saker att göra en att sitta vid datorn och kolla omkring på internet, men jag behöver min dagliga kvälls/nattdos av det.
Voj voj voj. Hur ska detta sluta?


--------------------------------------------------------------------------
5 och 23 dagar kvar
--------------------------------------------------------------------------

I don't know why you say goodbye, I say hello.


Sitter här med en lagom varm kopp choklad och reflekterar över dagen, då mest över den totala avsaknaden av mening med den.
Absolut ingenting har hänt och jag är alldeles för trött för att orka bry mig.

Längtar dock halvt ihjäl mig efter att få åka upp till stugan.
Funderar starkt på att dra upp en sväng när Petra har höstlov.
Roadtrip?





Jag sa att jag inte gjorde det, och det trodde jag verkligen att jag inte gjorde, men nu gör jag det.
Typiskt. 



You know I'd give you everything I've got for a little peace of mind


With the birds I'll share this lonely view.


Första firmafesten ikväll.
Vad ska man säga? Den bjöd helt klart på en eller två överraskningar.