I don't know why you say goodbye, I say hello.


Sitter här med en lagom varm kopp choklad och reflekterar över dagen, då mest över den totala avsaknaden av mening med den.
Absolut ingenting har hänt och jag är alldeles för trött för att orka bry mig.

Längtar dock halvt ihjäl mig efter att få åka upp till stugan.
Funderar starkt på att dra upp en sväng när Petra har höstlov.
Roadtrip?





Jag sa att jag inte gjorde det, och det trodde jag verkligen att jag inte gjorde, men nu gör jag det.
Typiskt. 



You know I'd give you everything I've got for a little peace of mind


Kommentarer
Postat av: m as in mikaela

baby! emotions is too hard for us... let's skip it completely!? :P

2007-09-03 @ 22:45:15
Postat av: Anonym

ja tack!

2007-09-04 @ 08:53:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback