Come down and waste away with me


Idag var jag hos farbror optikern.
Han sa att jag hade små sår på mina ögon.
Det tyckte jag var mindre trevligt.
Nu blir det inga linser i efter jobbet tills på fredag,
då jag ska tillbaka och se om det blivit bättre.

Hur det ska gå ihop med valborg har jag inte räknat ut än.

Jag känner mig blind.

I've got no plans and too much time.


Måndag Måndag Måndag

Dagens sol och värme gjorde tricket, den minst jobbiga måndagen på länge.
Inte helt fel.
Nu kan solen visa sig fler dagar och få tiden att kännas mer uthärdlig tycker jag.
Ge mig värme och barfotadagar pronto!

 
Helt inne på att planera hösten så jag knappt kan tänka på sommaren dock, måste få ihop höstplanerna snart så jag kan slappna av lite.
Måste bara bestämma mig.
Är cirkus 84,226 % säker, borde nog ligga på iaf 98 % för att det här ska gå vägen.
Prata med Mr.Bossman imorgon kanske så får vi se om det löser sig det här.
Kan ju alltid hoppas.

Valborg nästa vecka.

Planer?


I´m always lost in thoughts



Helgen motiverade mig och dagen gav mig ja....mer av det.
Känn på den du :P