It´s allright


Min mage är full, för att inte säga proppfull, av chips, dip, naturgodis, cola & after eight men ändå känner jag mig lite små hungrig.
Är det inte konstigt så säg.

Blev en kväll hos Anna och Nicklas där Anna lovat bort oss till Ncklas syskon, variant äldre, för att spela lite spel.
Ingen aning om vad spelen hette men kul var de iaf.
Jag gick tillochmed och vann en hel gång, även om min förrvirring var stor i början.
Thomas gick sen iväg för att dricka öl och Johanna försvann för att se på film.

Vi lyckades lura över Mathias, och efter att ha inhandlat lite att käka på så spelade vi vidare.
När vi blivt utklassade av M på spel nummer 1 och att vi (Jag +M) sedan blivit slagna i absolut överens, så var Thomas tillbaka och vi inledde vår sista spelrunda.
Nicklas vann och sen var det dags att gå hem.

Oerhört trevlig kväll måste jag säga, har knappt aldrig träffat Thomas men han var kul, så det var..ja.. kul :)


Imorgon väntar en tur till päronen innan de styr kosan up north och ett dopp i badkaret om jag har någon ro i kroppen.
Time will tell.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback