"Du skrev ingen dag! HAHA"


Tänk att så lite kan göra små mycket.
ABL
Helt jävla great!



So says I


Söndag.
Jag är inte så överdrivet förtjust i Söndagar.

Det enda jag gjort hitills idag är att sitta vid datorn och ligga och sova...
Båda gångerna jag sov väcktes jag av att någon ringde mig.
Andra gången orkade jag inte svara.
Sorry. Ringer upp dig senare.

Nu ska jag ner på stan och köpa lite thai-mat för att rädda dagen.
Allt som behövs :)

Where it´s at


Ännu en bra dag! :)

Mp hade lite kalas för sina små kompisar idag så jag gled självklart hem för att äta lite tårta och vara lite social.
Inte helt fel.
När jag kom hem därifrån insåg jag att tulpanerna jag fått av mor min på förmiddagen fortfarande låg på köksbänken och inte hade jag någon vas till dem heller, så för ögonblicket står de i en glasburk jag brukar ha kakor i.
Känns nästan lite hemtrevligt :)


Segade några timmar i min ensamhet innan Anna kom förbi och kvällens aktivitet kunde startas.
Efter en liten rundvandring satte vi oss i bilen för en tripp till västerås.
Sigurdsgatan 25 och Rockkarusellen var vårat mål.

Klantiga som vi är åkte vi fel mer än en gång, mest för att vi hade en vägbeskrivning vi skulle följa, en dålig vägbeskrivning I might add.
Hade vi struntat i den hade vi nog kommit fram lite fortare,
men vi fick många skratt på vägen istället och det är mycket värt.

Väl framme träffade vi Nicklas O/Co och slapp kön in pga att vi tillhörde bandet :P
Pressbyrån och badbollskastande hanns med innan Nicklas började spela.
Han [dem] var bra som alltid och som alltid var han inte nöjd, sån är han.

Kvällen fortsatte med Vem Där? spelande på McDonalds och Wii hemma hos N&A.
Jag spöade Anna & Anders i bowling och de utklassade mig i golf.
Prima liv.



Oj. Känns som jag skrivit hur mycket som helst nu, eller ja, kanske inte men dags att ge sig och skjutsa hem en full och odräglig bror.
Avslutar med en dagens.....


Dagens Highlight / WOW! -  Inga namn, men damn
var har du gömt det där utseendet?!?!
Tror jag är kär :P

And I don't know if it's true but I keep it for good luck.



Måla måla måla.
Känns som det enda jag gör här hemma är att måla, snart är det klart dock, tack och lov.
Om ett par dagar kan man ju tillochmed sitta i köket igen.
Inte helt fel :)
Sen börjar problemet med att luckorna icke matchar möblerna, men det är en annan femma. :P

Får träffa Nisse en gång till innan hon åker. Bra skit! :D
Ska bli great, blir ett litet get together med marika och veronica också.
Evigheters evigheter sen man umgicks med dem senast.
Tror inte jag träffat Marika sen Augusti 2006..
Helt sjukt vad tiden går fort.

Lördag är dagen [eller kvällen] som gäller.
Tanken på det kommer att ta mig igenom de närmaste arbetsdagarna.
Segt att jobba när det knappt är nå folk som handlar.
Bara att hoppas att folk öser in nu till helgen och shoppar järnet på skruvar och stekpannor eller nåt så man har nåt att göra :P
Fingers crossed.




"För Vasa var ju byggt av rabarber..."

You get your share of madness to


A good  day, a good day indeed.

Idag fick jag äntligen hit min mycket saknade, för att inte tal om mycket snygga soffa.
Inte det lättaste att få ut den ur huset, men ut genom fönstret och ner för altantaket visade sig vara den rätta lösningen på det problemet.

För att fira att soffan kommit och för att kolla in Lägenhet a lá Carro så kom Sofia över på en fika.
Vet inte hur länge sedan det var vi umgicks bara hon och jag, måste vara bra jävla länge sedan.
Jag har saknat det.

Mycket som förändrats, alla har blivit "vuxna" och flyttat hit och dit.
Oundvikligt men tråkigt.
Att gå från att vara i varandras vardag i cirkus 7 år till att ses någongång varannan helg är ingen höjdare alla gånger.


Oh well. Nog om det.
Imorrn kommer Nisse & Tina hit, rather lovely I must say.
Inte igår man såg dem två heller, gäller ju att passa på innan Nisse lämnar landet.
Sen dröjer till Juli innan man får se henne igen, då är det fika i Central Park som gäller.
Hur great är inte det?!?!? :D


Längtar. 
[160 dagar till avfärd]










♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥ 
"Till högstadiet hon vandrade med en doft av kamomill.
Där såg hon änglarna samlade och familjen blev till"

♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥ 

P3



Första natten i lägenheten.
So far so good.
Lyckades ansluta till någons trådlösa nätverk så internet fungerar här för ögonblicket.
Får inte mitt eget internet förrän någon gång nästa vecka så jag gillart :)

Vad fördriver man tiden med mol allena?
Orkar inte packa upp mer för dagen, dags för chips kanske?

Kika fotboll och måla stolar imorrn.
Prima.

Hörs då.



----------------------------------------------------------------


By the way, det var fan va det ska blåsa ute!
Grannen har dessutom något på balkongen som ligger och slår i vinden.
Lite lagom irriterande