"......Leva livet, nu ska jag leva livet....."

Min lägenhet är blöt efter en springtur från duschen för att hinna på den ringande telefonen.
Det var söta Nisse som ringde så det hade ju varit hårt att missa.
2 veckor tills vi ses nu. Ska bli så ruskigt kul att jag inte vet var jag ska ta vägen :D

Passet och biljetterna är under kontroll.
Väskan är packad.
Om 4 och 30 åker vi mot Arlanda, nu är det nära!
Los Angeles here we come! :D

Trodde jag skulle vara nervös inför detta, men det har då inte kickat in än.
Ska försöka sova en stund innan vi åker hur nu det ska gå i mitt exalterade tillstånd?!?
Oh well. VI hörs när vi hörs.

Stressed out.


Regnig måndag, men en rätt trevlig sådan :)
Fick iväg min ansökan idag så nu är det bara att hålla tummarna och hoppas på nya tider till hösten!
Kimpan och hans tjej kom på besök en sväng efter jobbet,
snackade en massa skit och mindes vår smått trafikfarlige morfar :P
Prime time!

På lördag är det dags för Los Angeles!!!!! :D :D :D :D :D :D

I saw the sign



Torsdag.
Helvetes Torsdag.
En sådan Torsdag där allt som kunde gå fel gjorde det.
Som tur var är det inget en chokladtryffel-tårta inte kan bota :)

Imorgon ska jag försöka ta ett nytt snack med Mr.Bossman.
Tror att han undviker ämnet, tydligen har det gett honom mardrömmar :P
Mr. Bossman och Mrs.Barbro. Här ska det ordnas grejer.
Fingers crossed att det går som jag vill och att mitt åh så viktiga betygspapper som EnhetenFörVuxnasLärande lyckats slarva bort kommer med posten imorgon.

Skåne?