Time passes slowly



Fick mitt efterlängtade badkar igår och jag var fruktansvärt glad, far too kind. (Och free of charge)
Längtade hela dagen efter att få sluta jobba så jag kunde komma hem och bada någon gång.
När jag väl gjorde det hade jag som vanligt alldeles för varmt vatten, så jag trodde att jag skulle tuppa av ett tag där.
Löste det med att öppna badrumsdörren samt hälla i lite kallvatten.
Låg sedan där och glassade i över en timme med tusen kilo badskum, en ansiktsmask och tända ljus.
Mer än så behövs inte för att göra mig lycklig :P


Men även om det inte behöves mer så skulle  t ex. bli oerhört extra jätte lycklig om jag fick träffa Nisse igen snart.
Känns som det var evigheter sedan sist, vilket inte är så konstigt eftersom vi befinner oss på olika sidor av atlanten.
Snart kommer hon förhoppningsvis hem så vi kan börja umgås lite mer dock.
Är konstigt, men det känns om att vi är tightare nu än när hon var hemma i Sverige.
Vad är det man säger? 
-"Distance makes the heart grow fonder".? :P

Nästa gång vi ses är det kanske i ett kallt Surahammar, eller ett regnigt Sala istället för ett svettigt New York, men var det än blir så kommer jag att vara lika glad.
Kom hem snart snygging! :D




             
              

Kommentarer
Postat av: Pernilla

min fina Carro! jag blex ganska mycket, extra glad nar jag laste vad du skrivit, tycker ocksa det kanns som vi ar lite tajtare nu an vi var forut, kanner mig sa dalig bara for att jag inte hor av mig tillrackligt till alla men det ar sa mycket nu med allt har, jag har liksom ingen ork, for nan dag sen var faktiskt forsta dagen som jag verkligen ville hem, bara mysa med alla jag tycker om och bara umgas. men det ar ett litet tag kvar dock tills jag kommer hem, forhoppningsvis blir alla overraskade anda :) saknar dig massor! kramkramkramkramkram och massa mera kramar

2008-11-20 @ 15:08:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback