Don´t worry, be happy.


Igår var det September 27 och September 27 var dagen för min och Annas födelsedagsfest.
Var en sitta på golvet, eller var du vill fest med bål, tända ljus och diverse tilltugg.
Mycket folk och mysigt till tusen.
P kom med en födelsedagssång och en noguatkaka fastnade på mitt ben.
Fina vänner och fina presenter.
En sväng till hotellet och träffa Minelli för första gången sen nyår.
Primetime.

---------------------------------------------------------------------------------------------------

Idag släpade Kajsa och jag oss upp någon gång på förmiddagen för en frukost i soffan och jag fick en bok som jag kommit halvägs igenom redan.
Rätt så intressant måste jag säga :)

Solen sken och vi tog en promenix.
Var som barn och sprang omkring bland löven och var lite småkära i hösten.
Åtminstone var jag det, om det finns något bra med hösten så är det att sparka omkring bland löven, doften och koftor :)

Jag tycker om när Kajsa är här, då känner jag mig alltid så inspirerad, som om jag kan göra vad som helst nästan.
Det är en bra grej, hon är bra människa.
Mycket glad att hon finns. Tack :)

-----------------------------------------------------------------------------------------------------

Imorgon är det födelsedag 21 och det känns helt okej.
Sluta tidigt, kapa håret och bjuda på fika.
Blir nog prima :)

Kommentarer
Postat av: petra

GRAAAAAAAAAAAAATTIS !

2008-09-29 @ 09:25:11
Postat av: Sara

GRATTIS! :)

Postat av: Anonym

Det är nåt magiskt med att komma till Sala och träffa dig. Det är som små vindpustar av barndomen som virvlar förbi och gör att man släpper taget för ett litet tag och låter sig svepas med. Det lämnar avtryck hos mig och känslan sitter kvar efteråt och jag blir påmind, som nu när dimman och regnet lättar o alla höstens färger lyser upp.

Uppfriskande, inspirerande. Tack för att du finns.

2008-10-03 @ 14:15:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback