April 15


Hemma från norr sedan några dagar och det känns både bra och dåligt, som alltid.
Så skönt att var där och bara koppla bort allt, allt , allt.
Oh well, får försöka planera in en tripp till snart om jag kan få någon ordning på min ekonomi.
Är sparsamma tider för att ha råd att åka omkring lite till sommaren.
Måste erkänna att jag är rätt dålig på det här med att spara, men skam den som ger sig.

En annan grej jag är rätt dålig på är att skriva personliga brev.
Måste skicka med ett när man ansöker till fotoentreprenör och min hjärna vägrar att komma på något vettigt.
Bara man får till inledningen så brukar det flyta på, men det står mest bara still.
Vill ju att det ska vara ett bra brev, ett som fångar uppmärksamhet och är lite kul, fast ändå seriöst.
Och ja... vad som helst duger inte och jag överanalyserar varje ord.
Inte hjälper det att jag sitter här heller.
Men alla behöver vi en paus ibland.
Går oftast lättare sedan.


I övrigt så väntar jag på lön så jag kan köpa sista delen i twilight-serien, breaking dawn.
Har precis som Anna blivit helt kär i de böckerna, och det var länge sedan jag blev så fast för något.
Allt är bara så fint på något vis, och man blir som kär i dem.
Galet. Men what to do. Gillar man det så gör man :)
Inatt låg jag och läste eclipse (del tre) till halv 3 på natten fast jag visste att min väckarklocka skulle ringa bara 4 timmar senare.
Är som omöjligt att sluta läsa, och ja vad ska man säga.
Idag har jag varit något trött, men värt det, de var det :)


Nej, back to work.
Mitt brev ska skickas imorgon så nu jäklar!




So long.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh Carro jag förstår dig mer än någon annan.. :P Även fast man vet att det är lite små galet så blir man helt besatt! Jag älskar dom..

2009-04-16 @ 16:18:04
Postat av: Jessica

Ja du Carro, det är inte lätt det där med att få hjärnan att fungera. Trust me, jag har stor erfarenhet inom det området. By the way, nu vet jag att Vingåker ligger i Södermanaland lite väster om Katrineholm. Skulle nästan kunna säga att det är nästgårds! Nä, nu måste jag fortsätta med mina läxor... tråkigt men sant.

Ps. Mycket snygg och innehållsrik blogg, ibland måste din hjärna fungera som den ska! :) Kram

2009-04-17 @ 12:27:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback