April 7.


Om några timmar är det dags för avfärd och jag har knappt börjat packa än.
Precis som vanligt med andra ord.
Går framåt sakta men säkert så det ska nog lösa sig.

Annars idag har jag äntligen fått tummen ur och ringt min gamla gymnasielärare för att höra om hon hade lust att stå som referens för mig.
Det gick alldeles utmärkt och all den tiden jag gått och varit nervös för att ringa kändes plötsligt ganska onödig.
Med det säger jag inte att jag gärna skulle ringa igen.
Läskigt sådant där.

I övrigt har jag blivit stoppad av polisen, träffat min darling H ett par timmar, försökt välja bilder att skicka med en ansökan och ja, lite av varje helt enkelt.
Tiden fram till 18 jobbade jag, men det känns inte så intressant direkt.


Nej, tjo och tjim, här blir inga barn gjorda.
Väskan ska packas och lite sömn ska försöka hinnas med.


Påsken förra året kändes ungefär så här.
Hoppas på repris.
I år är little P med också, great great great.




So long och glad påsk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback