April 29


Ibland får jag lite konstiga instruktioner på jobbet.
Det här kom Conny med idag;

-"...Det kommer in en kille, 53-54 år....ganska rakad skalle....inte Robert som var här nyss.
Ganska solbränd, rutig skjorta....glasögon har han också.
Om han kommer in, säg till honom att stanna...om du ser när han kommer...."

Logiskt?
Nej, jag tyckte inte heller det.
Som tur var så var Conny i närheten när killen ifråga kom in i butiken så det löste sig.
Annars hade jag då inte haft någon aning vem jag skulle säga till att stanna, finns mer än en kille med rakat huvud, rutig skjorta och glasögon som passerar igenom butiken varje dag :)
Ibland är han lite förvirrad den där Conny.


Senare kom en kille in som ville att vi skulle gå på en date.
Jag sa tack, men nej tack och han skyndade ut ur butiken.
Stackaren :)


Nej nu måste jag traska iväg.
Dags att handla taco.
Smaskens :)





So long.

Kommentarer
Postat av: Therese

Haha visst är det svårt med dom där beskrivningarna!

Vem är det som vill gå på dejt förresten? Nån man vet vem det är? ;) hehe

Postat av: C

Haha, jadu jag vet inte.

Tror han heter Dan, jobbar på Sala bly.

Känns det bekant? :)

2009-05-01 @ 10:50:15
Postat av: Therese

Hm, vet inte! Kanske om jag får se honom så kanske jag vet vem det är ;)

2009-05-03 @ 09:58:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback