Januari 14


En torsdag varje månad är jag ledig från jobbet och imorgon är det dags för den dagen.
Som jag har längtat.
Lite sovmorgon och stressfri-frukost kommer att sitta fint det kan jag lova.

Har inte så mycket planerat mer än att jag ska åka en liten sväng till Västerås.
Blir en sväng till Bluebird och se om de har lust att hjälpa mig rita upp en ny tatuering.
Börjar bli på tiden nu tycker jag :)
Bara jag lyckas förklara hur jag vill ha den så ska det nog bli bra.

När jag ändå är i Västerås ska jag passa på att käka lunch med Jessica som har praktik i staden.
Vi ses så sällan nu för tiden, så det ska bli kul att snacka av sig lite och uppdatera sig om läget.

I övrigt blir det nog en lugn dag, ska väl trixa lite med min nya kamera så jag lär mig den ordentligt och käka thai-mat till middag.
Ja, så får det bli.

So long.

---------------------------------------------------------------------------------------------


Pssst.... Grattis till little MackaPär på 11-års dagen :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback