Sunshine on my window, makes me happy.


"Jag har en cykel, en cykel som är blank
 Kanske du också har en cykel som är blank
 Om alla hade en cykel som jag,
 skulle det bli renare i luften, badam, i luften, badambadamba... jag har en cykel...."


Ja en cykel det har jag, men vidare blank det är den inte.
Snarare lite dammig efter att ha stått alldeles övergiven nere i cykelkällaren sedan i somras.

But no more!

Idag hämtade jag min pärla hos Peder där den fått en nytt och helt  däck, så nu
är det bara att trampa på pedalerna när man ska ta sig fram igen.
Måste säga att jag gillar det.
Särskilt när vädret är som idag :)

I afton ska vi till Lars och göra något, vet inte riktigt vad.
Mat blir det iaf, kanske en film och så lite presentfix.
Vi får se vad som händer helt enkelt.

Innan dess ska jag försöka komma ihåg att glida ner till sycenter och se om de har några dolda blixtlås kvar, skulle verkligen behöva ett sådant.
Och så ska jag baka en kaka, möjligtvis en cheesecake, som vi kan äta på grillpremiären i Björkvall/Larsson huset imorgon.
Längtar redan :)


So long.

Kommentarer
Postat av: Lina

Vad roligt att du tycker det =) Jaha ska hon också ha, vad roligt =) Det verkar bli babyboom överallt detta år :D Kram

Postat av: petra

babyboom? anywho. Jävlar va gott det skulle vara med cheesecake och när du skriver Björkvall/Larsson huset låter det som att farsan skaffat sig en ny pingla.

2009-03-19 @ 10:03:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback