Torsdag, nästan fredag.


Okej.
Så Kenny var inte lika bra som väntat.
Men det var ändå Kenny så det är okej :)

Min hårddisk verkar inte återhämta sig och tänker jag på det får jag numer ångest så det är bäst att låta bli.

Åt goda våfflor hos bror och sen jag sov en stund i hans sköna fåtölj medan jag ändå var där.


Dagen som är idag var helt och hållet kass till ungefär klockan 18.10.
Då träffade jag Tina.
Vi lagade lite käk, beklagade oss för varandra, hämtade tyg och filosoferade.
Och bäst av allt var att vi hittade en skola som vi tänker söka som ligger endast 14 mil härifrån.
Hela 46 mil närmare än den andra vi sökt.
Fotoentreprenör är det som gäller i ett år då.
Primetime om båda skulle komma in :)

Nu ska jag över till Anna & Nicklas en sväng och göra något som jag inte vet än.
Time will tell.
Och sömnen får vänta.



So long.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback