Ischlo Pischlo.


Ibland känns allt bara lite fel, lite panikartat, lite blä helt enkelt.
Tills nyss satt jag och tänkte allt känns rätt fint,  men det var innan min externa hårddisk med massor och åter massor med bilder bestämde sig för att krångla.
Ringde min bror för goda råd och han tyckte att jag ska försöka få över allt till någon annan hårddisk så fort som möjligt.
Inte ett gott tecken.
Vet inte riktigt vad jag tar mig till om den får för sig att krascha.
Förmodligen så dör mitt hjärta lite grann.
Usch Usch och åter usch.

Men nog om det, blir bara deprimerad av tanken och förövrigt har ju dagen trots allt varit helt okej.
På jobbet bjöd vi på våfflor med sylt och grädde och jag åt så många att jag nästan blev illamående av att bara tänka på dem mot slutet av dagen.
På lunchen var jag, Anna & Lars ner till ticket och kollade upp lite inför en liten tripp till Grekland i sommar och fikelifikade lite snabbt på johanssons innan jag skulle tillbaka till våffeldjungeln igen.
1000 kilo tyngre åkte jag sen hem till stampers och fick mig lite mat i magen tillsammans med resten av familjen.
Always a pleasure, men det var ovanligt sansat idag av någon anledning.
Vad hände med alla konstiga samtalsämnen och mina klassiska hysteriska skrattanfall?
Får jobba på det till nästa gång.
Pratade en sväng med Kajsa också.
Vi kom fram till Irland. Och Frankrike. Jag gillart :P


Imorgon är det dags för Kenny Starfighter på stadens biograf med Anna, Nicklas, Lars, Petra & Erik.
Som jag har längtat (grundade med alla gamla avsnitt i söndags) och längtat och längtat lite till.
Nu hoppas jag bara den lever upp till mina förväntningar.
Men det är ju Kenny vi snackar om.
Kenny med wollie bollie, ischlo pischlo, vasaru? och det småirriterande skrattet.
Kan det gå fel :P

Efter det har jag bjudit in mig själv på våffeldags-firande hos storebror.
Jag tar med socker och han fixar resten.
Bra deal? Jag tycker nästan det :)

Nej, nu får det vara nog för idag. Sängen väntar.


So long.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback