Maj 9. Lördag.


Den här dagen har mest varit trött.
Jobbade till 13.20. Sega kunder uppskattas ej.
Lunch på stamperli-stampers och planer på basket.
Typiskt nog hade hela planket med basketkorgen på pajat ihop så det blev lite lagom klurigt.
Vi gungade istället, och jag tog tusen kort på P, hon var bakis och hatade mig.
Sånt som händer :P
Sen har jag mest bara legat i soffan och sovit bort ett par timmar att mitt liv.

Men no more.
Fick sms av Anna och hon är tillbaka i staden en dag tidigare än väntat.
Woho och happy day :D
Så nu ska jag bara käka lite och ta mig in till staden jag också, så blir det roliga lördagen sen.
Vad det nu kommer att innebära.
Lär väl visa sig :)



Tjillevippen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback