Januari 29


Sitter och väntar på att mina käresta ska komma över.
Ochdå menar jag inte Sebastian utan the one and only Mikaela!
Var inte igår direkt.
Vi ska lira lite tv-spel, spå vår gamla spådom och snacka en massa.
Tänk att hon är förlovad nu också.
Underbart!

Nu äro hon här! :D

Tjipp och hej

Januari 28. Missarna 5 månader.

Händelserik dag.
Jobbade till 13 och sen var det hem för att kasta i sig lite käk.
Strax före 14 var vi Heby, dags för Puff rackaren att kastreras.
Hem igen, lämnade Puff sovandes och gick till staden och tog en fika.
Lagom tills vi återvände vaknade kissemissen till liv, något vinglig och mycket trött.
Vi var hemma en stund innan vi tog en tripp till västerås och musikbörsen.
S sålde sin bas och köpte en ny. Aukustisk denna gång.
Nu är vi hemma igen och dags för att laga lite käk och försöka få Luna att sluta vara livrädd för Puff.
Verkar vara ett uppdrag som heter duga, men det ska nog ge sig tids nog :)

Tjipp och hej

Tidsfördriv och kissekatter


Vet inte riktigt vad jag ska ta mig för för tillfället.
Andra lediga dagen och det är så skönt, så skönt.
Så skönt att jag inte vill göra något allt för ansträngande :P
Sitter mest och tar det lugnt och kollar på katterna som sladdar runt i vardagsrummet och river granen one step at a time.
Och på tal om katterna, är de inte fruktansvärt söta? :D










PS. Om det blir tusen inlägg idag så ber jag om ursäkt. Försker få tiden att gå så att klockan blir kväll och vi kan fara till Sundsvall för helgen :)

12 års spelande.

MP fick lite spel i present så vi tog oss ett par omgångar av "Med andra ord".
Så här såg omgång 2 ut.














MackaPär the little one 12 år!

Idag fyller lillpojken år.
12 Bast.
Jo man tackar ja.
Lillbrollan som tror att konfirmation går ut på; -"...att hänga runt och få tv-apparater och så" :P

Nu väntar vi bara på far så vi kan sätta igång med taco-torsdag! (taco-taco-torsdag)