Little man

Tvingade bror den mindre att vara modell.
Han var inte överförtjust, men han var snäll och gjorde som jag ville. Ett tag :)

 

Ikväll ska jag hänga med Sofia och Jessica. Förhoppningsvis får jag fota dem lite också.

Men först väntar pizza med little man och the mother :)

 


Juli 25

Jaha.
Nu är lägenheten urstädad och i morgon väntar slutbesiktning, hoppas verkligen inte de hittar något att anmärka på!
Jag har flyttat hem till mor & far igen, känns lite skumt än så länge.
Men jag ska väl passa på att njuta nu den korta tiden jag bor här.
Äta mammas goda mat, diskmaskin, tvätta när jag vill. Inte betala några räkningar.
Hänga med familjen innan vi reser iväg på äventyr :)

Har fått återta mitt gamla rum också. Lyx.
Petra stackaren får sova i vardagsrummet när hon är hemma.
Tur nog så har vi fixat i ordning där idag, så nu är det jättemysigt där:)

Det enda tråkiga är att inte träffa Sebastian lika mycket.
Från sambos till särbos.
Inte alls kul, och katterna bor med Sebastian så dem får jag också sakna.
Oh well, är ju trots allt bara en och en halv månad, så det ska nog gå bra.
Vi får prata i telefon (Som jag är überdålig på, vet aldrig vad jag ska säga av någon anledning) eller på msn dagarna vi inte ses:)

Måndag

Första arbetsdagen efter semestern idag.
Gick oväntat bra, men inte var det så roligt för det.
Tröstar mig med att det bara är 32 dagar tills jag slutar där för gott :)

En annan mindre rolig grej är att det är dags att flytta.
Vi planerar att flytta ut till helgen men har inte börjat fixa förrän nu.
Jag har packat en kartong med filmer och skivor plus att jag har packat ner tv-spelet.
That´s it. Usch så tråkigt.
Men om jag försöker komma igång istället för att sitta här så går det nog bättre snart :)



Over and out

Rex

Ett exempel till från dagen.
Bara för att bilden blev skön och Tina är cool :P


Juli 17

Mr man sover i Heby och jag känner mig ensam.
Alldeles för svårt att gå att lägga sig då, är ju inte riktigt klokt.
Så går det när man är makalöst kär:)

Hängt med Tina idag.
Fotat lite, ätit popcorn och kollat på Australias next top model.
Bland annat.

Här kommer ett exempel från dagen :)


Semester


 


Juli 3

Tänk, när jag sovit en skvätt så är det dags för oss att fara norrut.
Till älskade Svannäs & Vilhelmina.
Kan man få en bättre start på semestern? :D
Där vankas kulturvecka, hembygdsdagar. Lata dagar. Böcker. Körslag.
Förhoppningsvis en gnutta sol.
Fin släkt.
Kanske lite hjortronplock. Vem vet.
Bra blir det alldeles säkert iaf. Toppen, greatos, underbart.
Det är norrland det :)




Och just, idag fyllde mor 49 år. Jamåduleva!
Hon fick en liten kamera av oss, verkade mycket överraskande och uppskattat.
Är mamma glad, är jag glad.
Bra grej :)

Pics