Monday morning feels like I´m going down


Ja, så var det måndag morgon igen.
Känns tugnt, ovanligt tugnt.
Bara att släpa sig ur sängen en timme tidigare än vanligt var nära att ta knäcken på mig.
När jag sedan skulle hämta mina nycklar som jag lagt  i en blomkruka för nån kväll sedan upptäckte jag att min kära mor vattnat just den blomman så vad fick jag om inte en blöt, jordig nyckelknippa.

Sen är det ju Mathias.
Mathias flyttar till Göteborg för att plugga. Idag.
Han fick veta att han kommit in för nån vecka sen, jag fick veta det i förrgår.
Med andra ord har det gått väldigt fort.

Jag och Andersson åkte med honom till Hillingen för ett sista dopp.
A & M simmade omkring medan jag låg på bryggan och hade det varmt och skönt :)
När vi skulle släppa av Mathias hemma hos sig och säga hejdå uppstod en lite lagom pinsam tystnad. 
Tror M försökte smita undan att säga hejdå överhuvudtaget.
Men det kunde han ju glömma :)
Får hoppas han kommer hem och hälsar på snart så man inte hinner sakna honom för mycket :)


Ska gå och tröstäta kakor.

------------------------------------------------------------

Tandpetarmannen [The real deal] är tillbaka.
Var inte igår  :)
Han är lite cool.

-------------------------------------------------------------

Mikaela Anna Linnéa Törnlind  (Känns fortfarande konstigt att du heter Törnlind) (Satisfied? :P)
Angående det här extrema du ska göra men inte berättar om,..jag har funderat lite på det idag och nu undrar jag,
ska du göra något av följande?


# Raka av dig håret och gå med i en sekt?
# Bostätta dig i en hydda på den högst belägna platsen i Yokohama?
# Tatuera in "Bartolomeus in my heart" på högra skinkan
# Bygga en luftballong av 20 gamla örngott, en hängmatta och en blåsbälg och flyga till Minsk?
# Backa jorden runt i en lådbil?
# Gifta dig med min bror och skaffa barn vid namn Hampus & Hampulina?
# Använda en spikpistol till att fästa dina händer och fötter fötter vid en trädstam och hävda att du dör för Jesus synder?

------------------------------------------------------------

Du skulle få mig att le även om du var på andra sidan planeten.
Lustigt så det kan vara.

En annan lustig grej är tanken på den gången jag svimmade.
Var inte så kul just då men det är en förjävla rolig händelse att tänka tillbaka på :P


Kommentarer
Postat av: mikka

Hahaha det där var kul du! :P
Måste dock påpeka ett lite faktafel: Mikaela Anna Linnéa Törnlind ska det vara, inte Anna Mikaela Linnea Törnlind. Så det så :)
Det roligaste var det där med att jag skulle gifta mig med Pontus å skaffa barn som vi skulle döpa till Hampus och Hampulina, klockrent babe! :D
Vad jag ska göra återstår att se. Troligtvis är det gjort tills nästa vecka. Dock är det varken lika extremt eller kul som dina förslag :P Jag vet inte ens om jag kan kalla det för extremt överhuvudtaget :)
En sista sak, kul att du har börjat uppdatera bloggen oftare, gillar att läsa den :)

2007-08-20 @ 22:31:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback