Will I get it if I do the things I should?


Hörnan igår med Petra & Mikaela.
Mucho trevligt att bara gå ut och snacka lite skit och ta det lugnt.
Misstänker att det kommer att hända fler gånger :)


Blev en lugn kväll ikväll.
Käkat thai och sett gamla avsnitt av Sex, Chips & Rock n' roll.
By far en av de bästa serierna någonsin, hittade dock inte bandet med de sista avsniten.
Lite synd, men någonstans lär de ju finnas :)


      




Söndag = Västerås?
Får se om jag orkar vakna till liv, för ögonblicket känns det som att det kan bli tufft.
Time will tell.

Förövrigt blir jag helt galen på min dator, omöjligt att lyssna på musik samtidigt som man gör någonting annat för då hackar bara låtarna.
Vetefan va den har fått för fel nu, försöka övertala bror min att kika på den lite.
Dags att formatera om den igen kanske.
Värdelöst...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback