Fine.

Jag älskar lediga dagar, älskar, älskar älskar dem.
Iallafall lediga dagar som gårdagen.

Hann med att träffa både Sofia och Jessica, gjorde av med lite pengar,
handlade smaskiga kakor på schelins,
städade,kollade upp tatuering (tusenårig väntetid dock)
Käkade thai-mat, såg på film, tittade på kort, planerade, saknade, tog det lungt och njöt.
Njöt av fulla muggar.



Idag var det dags för jobbet igen.
Jag längtade ungefär så lite som man kan längta.
Dagarna är långa och sega, i brist på kunder blir tristessen stor.
Hur ska man överleva?


Enda bra med den här dagen var att det inhandlades fika från schelins.
En tårtkartong fylld med en massa godsaker.
Jag fick i mig en chokladruta, storlek stor, och en halv citronmaräng, storlek ännu större.
Marängen var nära att ta knäcken på mig, blev lite väl sött efter en stund, men det var gott så länge det varade :)



Nu sittar jag och käkar chilinötter och väntar på att klockan ska bli senare.
Sofia & Jessica kommer förbi och sedan ska vi över till Lars och göra jag vet inte vad.
Mat ska iaf ätas enligt Anna och det kan ju aldrig skada :)
Goda förhoppningar om en toppenkväll.
Jag gillart. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback