Maj 30 Lördag

Om jag var en vettig människa, som jag uppenbarligen inte är, så skulle jag sova vid det här laget.
Men icke, istället är jag alldeles pigg för mitt eget bästa.
Har inget egentligen vettigt att göra heller utan sitter mest och funderar.
Lite som så här, ni vet när man önskar att något kunde vara på ett visst sätt, fast man är inte säker på om det i själva verket redan är så eller inte?
Nej, det kanske inte är så logiskt, jag vet, men ja, det är inte lätt att vara logisk klockan 4 på morgonen och det där mina tankar hamnat.

Dåligt med uppdatering den här veckan, har som inte riktigt haft ork eller tid.

Sammanfattningsvis har det iaf varit såhär.

Tisdag
Efter jobbet var planen volleyboll men det blev inget av med det, vädret var för dåligt.
Så istället spelade vi lite Donkey Kong och käkade bullar. Funkar ju lika bra :)

Onsdag
Träffade Tina och fotade lite.
Vi kände oss inte vidare inspirerade men tog ändå över 600 bilder.
Ja så kan det gå :)

Torsdag
Anna kom förbi och fick lite bilder från diverse dagar det här året.
Gick hem till henne och bakade en kaka.
Åkte med Sebastian & Nicklas till McDonalds och avslutade kvällen med Scrubs.

Fredag
Dags för grilligrillning uppe vid månsan, sitta på bryggan och äta, blåsa såpbubblor och njuta av solen.
Sen for vi ut på vattnet.
Några trampbåtar, en roddbåt och två kanoter.
Jag och Tina försökte ramma folk och när vi blev trötta åkte vi snålskjuts på de övriga :)
När vi kastat ankar åkte vi hem till A & N och åt jordgubbar.
Spelade också lite Gulliotine och UNO.
Folk droppade av lite allteftersom, Nicklas gick och lade sig och tillslut var det bara jag & Sebastian kvar och Anna som trött försökte få oss att gå :P

Lördag
Idag, eller igår. Välj hur du vill ha det.
Frukost på stampers och kortids umgänge med delar av familjen + Erik.
En vända på stan med Anna stod på tur sedan för att fixa morsdagspresenter.
Tärnsjö, rabarberpaj och fotboll.
6-1 till Tärnsjö IF som spelade mot något lag jag inte minns namnet på.
Sandviken nästa. Där var det crusing och jag & Anna visste inte riktigt var vi skulle ta vägen.
Picknick i park. Vindruvor, baguetter och Sara som försökte sälja sin pojkvän till högstbjudande :P
Soffhäng hos Moa & Mathias. Musik och underhållande människor som aldrig slutade prata.
Efter 11 lämnade vi byggnaden så vi skulle orka att köra hem.
Släppte av Sara i Tärnsjö innan vi for hem för att träffa Nicklas & Sebastian.
De hade ringt tidigare på kvällen och sagt att de hade tråkigt utan oss, så vi gav dem en lista med grejer som de kunde göra tills vi kom.
Baka en kaka, skriva en låt till oss och bädda ut soffan och ladda upp med Scrubs.
När vi väl kom hem hade de fixat det helt okej.
Istället för att baka hade de köpt chips och dip, men soffan var utbäddad och låten skriven.
Har dock inte hört den mer än på Annas kamera för vi kom hem för sent.
Piano, gitarr och sång. Lät lovande och imorgon [Idag] ska vi få höra den på riktigt :)
Ett par timmars scrubstittande och jag somnade bara en kort stund.
Sen var det ljust och dags att sätta fötterna framför varandra och ta sig hem.

Solen har nu gått upp och jag satsar på 5 timmars sömn innan jag glider till Stampers och firar mamma.
Så får det bli, om jag orkar vakna då.

Nu blev det förövrigt så här långt igen, får försöka uppdatera bättre så ni slipper så här långa grejer.


Tjillevippen och god natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback