Augusti 7


Min sista Lördag har jag jobbat idag. Bara två veckor kvar nu. Woho!
Igår kom flygbiljetterna hem i brevlådan. Ännu mer woho!
Och i afton har jag, Anna och lite senare också Lars våldgästat ett 50-års kalas för att lyssna på när grabbarna grus,dvs
M.O.A spelade.[[Förlåt Olles mamma :)]]

Tog lite bilder men gick sådär.
Här kommer några stycken hur som.

 

Här hemma här storebror fest vilket innebär oerhört dålig musik och oerhört hög volym.

Hoppas Sebastian kommer snart så jag får lite sällskap uppe på aningens lugnare övervåningen:)

Men först och främst ska jag försöka gå och sänka volymen lite. Stackars grannar med småbarn.

 



Kommentarer
Postat av: Anna

I like bilderna!! särskilt den bild som M.O.A nu har som profilbild :D Jätte fin!

2010-08-08 @ 17:57:53
Postat av: HannaCaroline

Yes. Min favorit från kvällen också! Vågade ju inte riktigt ta mig närmre för mer bilder men man ska väl inte överdriva med närhet när man smugit in :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback