Ouch, ja jo, ouch.


Snart är det dags att fara norrut, ingen aning om vad jag packat ner eller vad jag ska ha med mig...
Smart Carro, smart....men spillerill det som kommer med, kommer med.
Är kameran med känner jag mig nöjd.
Hoppas på att få träffa favoritgrabbarna, annars jävlar säger jag bara.


Midsommar var förövrigt riktigt kul, minigolfen dagen efter inte riktigt lika skoj och de senaste 6 timmarna rätt meningslösa.
Skönt med Semester : )

Did we imagine half of it?

Ibland säger folk verkligen helt fel saker till mig.
Jag funderade på det, men nu är jag inte så sugen längre.
Well vi får väl se hur det blir...



Efter klagomål från min kära vän Mikaela så ska jag försöka uppdatera lite här.
Har trots allt inte skrivit något sånär värt sedan i November så..here we go :)


22 November var dagen då jag tog mitt körkort :D Grattis till mig.
Mikaela och jag cruisade genom staden, tog inte alltför lång tid :P


Mitten av December var då Tjockiskatten Tom försvann. Saknar honom <3


17 December var dagen då Morfar dog. 5 dagar innan vi skulle åka upp och hälsa på honom. Hade velat träffa honom en sista gång, men det vill man väl alltid.
Helt åt helvete iaf :(


11 Januari var dagen för hans begravning. Vad ska man säga, det var sjukt jobbigt. Minnesstunden efteråt gjorde det lättare.


27 Januari åkte vi till fjällen. Pretty fun :P
Jag och Henry och ett par skidor,ojojoj, de andra hade fullt upp med att se till att vi inte åkte åt helvete första dagen :P
I slutet av veckan var vi halvbra, nöjd med det :P


24 Februari fyllde Henry 20 år och mitt kusinbarn döptes, Theo,Valentin. Britten hade rosa lugg.


25 Mars fyllde Mikaela 21 år.


26 Mars började jag att jobba på Järnboden.


5 April var dagen då Farsgubben fyllde 46 år och också dagen då vi åkte på en kort tripp till Svannäs. Underbart men kort :)


27 April. Min nya kamera anlände. Canon Powershot A640 för den som är intresserad :P


25 Maj. Dagen D, 30 Seconds To Mars konsert! Eller okej, dem var bara förband, men det var så värt det. Bästa dagen någonsin.
A Modern Myth, crap, satt bara och rös, så grymt :)
Singering efteråt, Yeah! Petra booyade med Jared, sen slutade hon inte säga;
-"Fatta! Jag har booyat med Jared Leto!", på flera dagar, jag höll på att bli tokig :P


1 Juni Slut med komvux. Skönt, men lite tråkigt på nåt sätt...nåt konstigt sätt.


13 Juni är dagens datum och ja.. idag har inget hänt som är värt att skriva om... Jag har jobbat, that´s it. Kul liv.

Nej men man ska väl inte klaga, man har ett jobb, nu är det bara att spara som gäller för nästa sommar blir det dags för en liten tripp utomlands och sen så blir det väl till att flytta hemifrån och börja plugga.
Inte riktigt säker på vad dock.
Vad jag däremot är säker på är att jag inte ska bli fast där jag är nu i flera år.

Jag ska erövra världen :P



Hoppas det duger som uppdatering för nu orkar jag inte mer :P

Grattis till Mathias som fyller 20 stora år imorgon. Inte illa pinkat så att säga :)