Can´t you hear what I say?


Idag var det dags för
TACTs Uppsala spelning.


Åkte med Oskar dit, till tonerna av Alice in chains och underhållning i form av grabbarnas planer på att skaffa en turnebuss som såg ut som en VL-buss så de bara kunde plocka upp folk på busshållsplatserna och tvinga dem att lyssna :P


Var en hel del mer folk och kollade denna gång så det var skoj.
Anna och Jag hade gjort ett bra jobb :)
Grand var stället. Rätt mysigt faktiskt.



Drack en varm choklad, brände tungan och hann bli besviken innan de började spela.
Henry hade sagt att hon skulle komma men så blev icke fallet.
Känns som vi är lite på drift.
Inte bra.



När grabbarna satte igång så slutade jag tänka och bara lyssnade och tog lite kort.
Det kanske inte var deras absolut bästa spelning men den gjorde mig glad, så jag är nöjd :)
Mer av det tack.

-------------------------------------------------------

Om 5 minuter blir Petra ett år äldre.
Så grattis i förskott så ses vi imorgon kväll! :)


Kommentarer
Postat av: petra

tack o ödmjukaste. Kommer inte kunna sova.

2008-10-07 @ 00:00:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback