Torsdag, nästan fredag.


Käkade på Akropolis med jobbet idag.
Rätt trevligt måste jag säga :)
När vi skulle betala så fick vi notan för allas inköp och en miniräknare så vi själva kunde räkna ut vad var och en skulle betala.
Det var priceless, pengar flög hit och dit och folk var förvirrade. Klockrent :D


Imorgon kommer mor och x-antal? syskon över för att käka.
Måste försöka röja lite tills dess så det finns plats för alla att sitta.
I köket är ett par stolar belamrade med tavelramar och färgburkar sen jag fick ett ryck att måla för några helger sedan.
Försöka få upp lite tavellister i helgen så de kommer till användning.



Anna & Nicklas har varit tillsammans i 5 år imorgon.
5 år!
Det är bra länge det, iaf i våran ålder känns det som.
Men passar man så bra för varandra som de två så är ju inte det så konstigt.
Grattis till det! :D

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
 
   
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Back in the days 2006

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Hej babe.

Tu me manque. Du saknas mig, säger man på franska. Rätt fint va? Du saknas mig. Något fattas mig, och det är du. Vackert är vad det är. Kommer du ihåg den diskussionen förresten, du och jag mot Josefin eller vem det nu var, vi tyckte man skulle säga vackert, de tyckte man skulle säga fint.

Hur som. Vad jag egentligen skulle säga var: Jag gillar din blogg. Och jag skulle vilja sitta uppkrupen i en soffa med en kopp te och en filt och snacka goja med just dig, just nu. Vet inte varför men man måste inte alltid veta allt.

Det är nog den här hösten. Jag skyller på den.

Puss!

2008-10-27 @ 17:40:13
Postat av: xonx

Bra blogg :)

Besök gärna min fotoblogg.

Lägg gärna till den som favorit på bloggkoll.se och tipsa gärna om andra, kan göra lika dant för dig :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback