All is full of love



Jag kan bli fruktansvärt irriterad på folk som använder ordet älskling överdrivet mycket.
Älsklingen kommer idag, ikväll ska jag träffa älsklingen, väntar på älsklingen, saknar älsklingen.
Älsklingen hit och älsklingen dit, grattis ni har hittat varandra och jag är glad för er skull, det är inte det.
Bara överanvändandet av ordet älskling driver mig till vansinne, blir nästan illamående.
Säger man/Skriver man det så ofta bara för att visa att man har hittat någon, 
för att göra ett statement,  för att det är ett fint ord att säga, eller vad är grejen?
Byt ord för guds skull, eller variera åtminstone lite!

Och sen det här med att älska någon på två röda?
Kär ja visst, men att älska någon när man inte ens varit tillsammans i en månad?
Nej jag köper inte riktigt det.

Oh well.
Nu har jag fått ur det ur systemet.

Imorgon kommer Karate Kid & Nintendo med posten, bara hälften kvar sedan.
Går framåt :)

Kommentarer
Postat av: petra

man älskar inte nån efter 1 månad, det där är bara fjantigt. Och kom ihåg att nintendo är MIN :D

2008-10-01 @ 16:31:23
Postat av: C

Kan ju du tro. Den är alldeles för snygg på mig så jag har redan paxat :P

2008-10-01 @ 19:10:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback