April 25


Igår kväll hälsade jag på min krakel-spektakel-kusin-vitamin Maria en sväng.
Hon och Johan hyr världens mysigaste lilla hus och jag är inte alls avundsjuk :P
Det bjöds på kladdkaka och sågs på Så ska det låta.
Inte för att jag och Maria var så überkoncentrerade på programmet hela tiden, vi pratade för mycket.
Var iallafall himla skoj att ses, så det får vi se till att göra oftare tycker jag :)


Idag har jag jobbat och längtat ut till solen.
Sen så har jag varit och lunchat på Stampers och tagit mig en liten vår promenad med systeryster.












Ska ta tag i lite disk nu innan jag ska möta upp far+lillebror(?) och kolla på när mor min är och sjunger med columbus-kören. Är lite allsång och Liz & the hurricane band ska vara med.
Efter det ska jag möta upp Anna & Erik och fara till Tina på lite Singstar kväll.
Blir mycket sång ikväll, hemlig sång mot slutet tydligen.
Spännande :P



Kommentarer
Postat av: Bengt Bengtsson

Hej. Kul blogg. Kan du slå på fullt RSS-utdrag eller vad det heter i inställningarna, mycket enklare att läsa då :)

2009-04-26 @ 20:30:22
Postat av: Kusin

Vi måste ses oftare! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback