Söndag. April 5. Charlie 48.


Känns som jag är i lite av en svacka.
Lite för mycket i mitt huvud just, och allt bara snurrar och jag vet inte vad jag ska fokusera på.
Var jag ska börja.
Vill göra allt på en gång men samtidigt vill jag inte göra någonting.
Mest för att jag bara inte orkar tror jag.
Make sense?

Tror jag behöver norrlandslugnet några dagar nu och bara koppla bort allt.
Tur för mig att det bara är två dagar kvar innan det är dags att bege sig.






Don´t get me wrong, mycket som är bra just nu också.
Som att våren är här med tussilago, videkissar och barfota dagar i solen.
Som att smyga runt på äventyr med Rex och ta roliga bilder.
Eller som kvällar i sköna soffor, med filmer och fina människor.




So long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback