Can´t forget the time or place.


Att uppdatera regelbundet är uppenbarligen inte min starka sida.
Jag jobbar på det, men tills dess, ännu en lång uppdatering om dagarna som gått.
Skoj?


Fredagskvällen spenderades som sagt hos Lars.
Vi käkade lite mat, såg på Dödligt vapen 3 och spelade Cranium.
Sofia & Jessica pulveriserade allt motstånd och vi åt chips.
Skoj kväll som övergick till natt och hemgång för några timmars sömn.


Efter Fredag kom Lördag som den brukar och jag tog mig med mycket möda upp för att gå och jobba några timmar.
Inte okej.

Långlunch med Petra och hennes loverboy.

Kvällen kom med Anna.
Karate Kid & Sweeny Todd, frukt + chokladfondue & lite popcorn slank ner.
Grabbarna grus [Nicklas och Lars] hade tv-spels kväll så vi smög över med en korg fika och överraskade dem lite.
Lars blev rädd så det funkade fint :P

Grabbarna spelade vidare och vi lånade Lars säng och såg på film.
Jag inbillar mig att jag sov med öppna ögon och allt var rätt  mysigt :)


Söndag och dags för ett träningspass a lá Anna & Carro.
Förutom en illamåendeattack och lite efterföljande panikkänslor från min sida så gick det helt okej.
Jobbigaste gången hittills, vet inte vad som hände.


Måndag. Work work. Vad finns det att säga.


Tisdag. Ännu mer jobb, men toppade med tacos i Björkvall/Larsson hushållet.
Inte helt fel.

Onsdag.  Behöver jag säga att jag jobbade?
Tog tåget till Uppsala och mötte upp fröken H.
Skrev in mig på Vedala, shoppade tröja på Carlings och käkade middag på Unico[?]
Promenixade till H, ringde över Sofia och spenderade kvällen i soffan med tv och snack.
Alldeles lagom aktivit :)
Sen traskade jag ner till station i kylan för att ta 22.57 tåget hem igen.
Fin fin dag på min ära.


Torsdag är då dagen som är denna och jag har spenderat aftonen i Heby, hos Mikaela närmare bestämt.
Vi lagade lite mat, men fick göra den två gånger efter ett smärre missöde :P
Gott blev det iaf till slut om än lite starkt för mig, men det som inte dödar härdar. Eller?
Tog lite kort, snackade lite skit, såg på handboll när Andreas kom hem.
Over all,  lovely evning.
Icke att förglömma aftereight kladdkakan förresten. Mikka hon kan hon :)


Puh, ja det var väl ungefär det som hänt sen sist och snart är det helg igen.
Bara en ynka arbetsdag att överleva innan dess.
Ska försöka stå ut.

So long.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback