Juli 10


Sitter hemma hos Sebastian och tittar på hur han sover.
Stackaren har feber och är varm som ett bastuaggregat.
Själv är jag fortfarande rätt pigg så här har ni mig, har kurat ihop mig i en av S skjortor och filosoferar lite över diverse.
Som att nästa vecka ska jag till världens bästa Vilhelmina, och var har Smulan tagit vägen, jag vill ha en ny säng och ska jag orka städa imorgon?
Jag har fått jordgubbar och smultron på min balkong, extra gott när det är från egen plantering och ett mirakel att jag har lyckats hålla dem vid liv!
Nej det här har ju tagit mig evigheter, så nu ska jag borsta tänderna och sedan är det hopp i säng för i morgon väntar ännu en arbetsdag.



Tack och hej leverpastej.

Kommentarer
Postat av: Anonym

dålig uppdatering!! :)

2009-08-27 @ 16:23:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback