Juli 3


Idag fyller käraste mor min 48 år!



Jamåduleva! ♥






Ute regnar och åskar det och jag känner inte för att cykla till jobbet.
Usch och fy och blä och inga regnkläder har jag.
Skulle hellre ligga kvar i sängen med Sebastian hela dagen, men han har gått till jobbet så det blir som knepigt.

Igår var det taco-torsdag, umgänge med bästa Mikaejlovich, häng hos bror, geisha-glass som inte smakade geisha och en massa snack. Mucho, mycket, a lot trevligt! :)
Ikväll ska jag över till stampers och äta mat och tårta med delar av familjen och föräldrarna Burström.
Var ett par år sedan man såg dem sist så det ska bli skoj :)

Men först ska jag ta mig igenom en dryg arbetsdag, tur att Therese är där iaf så det blir lite kul iaf :P



Tjillevippen




 

Kommentarer
Postat av: Therese

Vad söt du är Carro! Tur att du är på jobbet också tycker jag!! =) Blir så mycket roligare då! =)

2009-07-04 @ 18:01:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback