Juni 4


Fotboll igår, jag överlevde fast jag flög i backen några gånger.
Var aningens jobbigt men väldans kul.
Sen fick vi äntligen höra låten grabbarna skrev i helgen. Finfint :)
Blev bara en snabbvisit hos A&N för Anna hade lite sista-plugg-innan-sommarlovet att ta hand om.
Handlade lite på coop och sedan kikade jag & Sebastian på lite mer Scrubs.
Och lite Bert...och Macgyver, som var sådär.
Ännu en sen natt men jag har varit ledig idag så det var ingen fara för mig.
Värre för Sebastian, stackaren :)

Släpade mig upp runt elva och sen har dagen varit lugn.
Mor kom förbi med thai-mat, jag har växlat pengar till grekland och beställt nya linser.
Ungefär det jag behövde fixa idag. Och städa, men det har gått sådär.
Lite för tråkigt, lite för trött.
That´s life.

För tillfället kikar jag lite på Aladdin och försöker få tiden att gå.
Ska över till A&N om en stund och försöka bestämma något om helgen.
Sen ryktades det om att vi ska spela worms?
Jaja, blir säkert bra, om jag inte somnar :)


Tjillevippen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback