Juni 2


Nu är jag sådär seg på att skriva.
Igen.
Tiden verkar aldrig räcka till :)


Söndagen spenderades först ute på stampers där det åts lite tårta och firades mors dag.
Sen var det Björkvalls sommarland på baksidan.
Ligga i gräset och lapa sol, saft och högläsning ur Bert.
Och så slidern såklart :)
Great!
Efter lite käk så var det dags för  volleybollspelande.
[Anna,Nicklas,Sebastian,Lars,Andersson & Elin]
Vi börjar få in snitsen lite nu så det är ju kul :)
Sen köptes det godis som vi smaskade i oss hos Lars medans vi spelade lite spel.
Och så var den helgen slut.
Poff.


Måndagen kom och veckan började på värsta tänkbara sätt.
Fick brev från skolan jag sökt och i det stod att hela utbildningen är inställd.
Jävla skit är vad det är och hela dagen på jobbet gick mest ut på att...ja...inte vet jag....
Överleva?
Ringde Anna på lunchen och styrde upp taco-måndag.

Så när jobbet var slut och den började så blev det som bara bättre.
[Anna,Nicklas,Sebastian,Lars & Anders]
Vi åt, vi såg på simpsons och sedan var det dags för basket.
Basket, basket, basket. Gick som smort :)
Tillslut gav vi upp det och vissa av oss ville hitta på något mer och vissa inte.
Eller ja ville kanske, snarare inte kunde.
Men oh well, slutade iaf med att jag & Sebstian lånade första säsongen av scrubs och gick hem hit och kollade på alldeles för många avsnitt.
Men det kändes som bra ändå :)
Vid två-halv tre traskade han hem och jag stupade i säng mycket gladare än när dagen började.
Tack för det televerket :)


Tisdag.
Helt okej dag.
Även om för lite sömn+stress+inget förmiddagsfika gjorde arbetsdagen lite dryg.
Jag var ingen happy camper där inte.
Men kan väl inte tycka annat än att det var värt det :)

Avslutningsjox med MackaPärs klass efter jobbet.
Det grillades och spelades minigolf.
Jag krossade smågrabbarna men de var glada ändå :)
Sen en springtur med bror den store.
And that´s that.


Nu är jag så trött att det känns som jag ska hamna i koma när som helst så det är väl dags att ge sig för dagen.
Imorgon är planen fotboll. Får se om man överlever :)



Tjillevippen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback