Juni 21

Oj oj oj.
Det var inte igår minsann.
Lite fullt upp hela tiden och igår kom jag hem från en vecka i grekland.
Prime time.
Solen sken vareviga dag och vi hade nästan glömt vad regn är, ända tills vi körde hem från Arlanda dvs.
Ska försöka kasta upp bilder någon dag när jag lagt in dem på datorn och känner att jag har tid och ork.
Finns ju så mycket andra roligare grejer än att sitta vid datorn. :)

Idag spenderades några timmar i solen på en brygga i Måns Ols med glassätande och mys.
Varför ska man behöva jobba när man kan göra sådant? Usch!.
Lunch på stampers och årets första Sverigedopp med bror den store och sister little.
Vi for till Lånsta och det var iskallt.
Petra var klen som vanligt och doppade halva kroppen [knappt] i en varm pöl längst in mot stranden.
Det räknas då inte som ett bad :)

Strax över till A & N för tacos, smaskens.

Återkommer när jag återkommer.
Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback