Mars 31


Idag bestämde vi återigen datum och plats för vår Greklandsresa.
[[Hej Anita, de är jag igen...]]
Hoppas det var sista gången så man vet var man ska någongång :P

När det var avklarat for jag till Mikka.
Handlade på ICA och sen var ätandet igång

Linssoppa
Baguetter med vitlök
Vitlöksfrästa champinjoner
Kakor
Popcorn
Cola

Allt var gott och jag åt tills jag blev illamående, och tillochmed då försökte jag äta lite till.
Matkoma nästa och då var det bara att ge upp.

Vi såg på den gamla klassikern Dirty Dancing för jag vet inte vilken gång i ordningen.
Lika bra varje gång och Patrick Swayze i den filmen är ju mumma :P
I övrigt snackade vi om ditten och datten, tog lite kort och ja..bara va.
En kväll med Mikaejlovich är alltid en bra kväll :)


Nej, nu väntar sängen så det inte blir imorgon som idag.
Vaknade 19 minuter innan vi öppnar så allt blev en aningens stressigt to say the least.
Inte det bästa uppvaknandet iaf...
Oh well.



So long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback