Stardust


Det här är ett sådant tillfälle då jag verkligen verkligen borde sova redan för att orka gå till jobbet.
Men jag måste bara skriva en liten grej.

Och här kommer den.

Jag mötte upp Lars och vi traskade till Anna & Nicklas.
Där väntade några avsnitt av scrubs, inte riktigt min grej men hey vad gör man.
Sen kom det bästa på dagen.

Jag & Anna låg i den utbäddade soffan och Lars gjorde en koja åt oss.
På taket av kojan klippte han ut och lade små stjärnor som en stjärnhimmel.
Och inte nog med att det var stjärnor, det fanns en måne, en meteor och ett ufo också.
Är inte det bara det finaste på länge?
Jag och Anna låg sedan i den där stekheta kojan och halvsov i vad som kändes som en evighet.
Egentligen var det nog knappt en timme.
Men fint det var det :)










Kommentarer
Postat av: Anna

Det var mysigare IRL liksom!! :D

2009-03-31 @ 21:20:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback