Och som vi alla vet, det går inte att bromsa sig ur en uppförsbacke.


Igår höll snön på att smälta.
Det var varmt, det var blött och solen tittade fram en stund.

Idag kommer det mer snö.
Stora, vita, fluffiga flingor snö.

Vår
Inte vår
Vår
Inte vår

Den här tiden på året känns alltid som ett årstidernas gränsland.
Inte okej, jag behöver vår pronto!


Idag är det Torsdag men känns som fredag, kan nog bero på att jag håller på att längta ihjäl mig till att få åka till VIlhelmina.

Men first things first.

Ikväll blir det Yes Man och mat hemma hos Lars efter att jag lämnat av katten hos mor & far och packat en väska till imorgon.
För som vanligt är jag ute i god tid och har full koll på vad som ska med.
Förutom vinterpjucksen då.
Inte den blekaste om var de ligger, men det får väl lösa sig :)


Nu, back to work .

Kommentarer
Postat av: petra

åh vad jag längtar!

2009-03-05 @ 11:29:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback