Maj 25. Part II.


Två gånger på en dag, ja ibland får jag mina ryck :)

Så vi sprang ett par kilometer efter några om och men.
Det var både mer och mindre jobbigt än förra gången.
Den dagen jag tar mig förbi mördarbacken på slutet utan att känna att jag kommer dö, den dagen kommer jag att känna att min kondition är på bättringsvägen :)

Sen kom jag hem och såg att Anna skrivit en kommentar till mig , som gjorde att jag blev superglad och lite smårädd på samma gång. Eller ja kanske inte direkt rädd, men ja, något sånär :P
Är ni nyfikna på vad hon skrev så läs kommentaren till mitt förra inlägg.
Lite skoj tycker jag iaf :)

En annan grej som var lite skoj är att precis när jag loggat in skrev Sebastian en kommentar.
Och då menar jag precis, precis, för kommentaren var skriven för 0 minuter sedan.
Så där satt vi vid varsin dator och kollade på samma sak.

Sådana småsaker gör mig glad, ungefär som..ja jag vet inte vad.
Jag antar att jag bara är väldigt glad nuförtiden.

Det är sommar, grilltider, klänningsväder, långa nätter och allt man kan tänka sig.
Om man bara slapp att tråkjobba så vore det ännu bättre.
Oh well, man kan inte få allt här i världen.
Särskilt inte tillräckligt med sömn.
Här hade jag planerat att gå och lägga mig i hyfsad tid men nu är jag för glad, och därmed för pigg för att sova.
Får helt enkelt göra ett nytt försök imorgon. :)


Sov gott, eller Söt sött som Anna skrev till mig en gång :P

Tjillevippen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback