Maj 25

Min bror och jag ska ut och springa ikväll.
Det är iaf planen.
Först sköt jag på det en timme och nu skjuter han på det en timme till.
Känns lovande :P

Men just nu är jag lite för trött för att bry mig.
Käkade middag och sen tvärdog jag i soffan.
Helt makalöst va trött man kan bli ibland.
Nu är jag seg och har inte tagit mig ur soffan, men snart så...snart :)

Annars idag så har jag mest jobbat.
Rörig förmiddag och seg eftermiddag, okej dag ändå.

Mer okej blev den när jag slutat och jag åkte för att träffa Anna en stund.
Köpte årets första mjukglass i kiosken på torget och sen tog vi en promenix.
Solen sken och allt var rätt fint.
Följde med Anna hem en sväng när vi promenerat klart, snodde några maränger och kollade på när Nicklas lagade mat :)

Och det mina vänner är vad som hänt en måndag som denna.
Inte mycket, men tillräckligt för att veckan ska få en bra start :)



Tjillevippen

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag visade just Catarina några av dina bildremsor, bl.a. från torsdagen och några av våra uno/basketkvällar osv och hon var mycket imponerad och tyckte du var jätte duktig!

Hon tyckte du skulle ställa ut med såna textremsor på cafét i höst! :) så de så

2009-05-25 @ 21:00:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback