Maj 18


Lång måndag och lite upp och ner.
Förmiddagen bestod av bilåkande, väntan och läkarbesök.
Lite bisarr upplevelse, men det var ändå inte så farligt till en början.
Det pratades, det tittades, det lyssnades och lite så, helt okej.
Men sen stack de mig med nålar.
Aj aj aj.
Ingen favorit där, men nu är det avklarat.
Ska tillbaka om en månad igen och kolla lite mer dock.
Jag längtar inte, men förhoppningsvis så ska de inte sticka mig mer, så det är ju alltid något.


Tillbaka i staden så jobbade jag en timme, hade lunch en timme och jobbade fyra till.
Eftermiddagen hade blivit outhärdligt seg om inte Mikaejlovich tittat över.
Prat, prat, prat. Ibland blir jag förvånad över att vi alltid har så mycket att prata om :)
Sala Allehanda tittade förbi, så om det skulle dyka upp någon bild med mig på i tidningen så bläddra gärna förbi mitt fejkade leende lite snabbt.
Tack.


Mötte upp Anna efter jobbet och handlade lite som var tänkt till någon slags middag.
Blev inte så värst gott så det slutade med att jag åt ett par ägg, en halv macka och några digestive kex.
Inte bra skit det inte. Får bli skärpning imorgon.
Förutom det så var det en fin måndagskväll.
Anna, Nicklas, Sebastian och jag spelade lite mer Mario, gick sådär idag men vi är iaf på 7:e världen nu, om jag minns rätt?
Grabbarna åkte och handlade fluff, jag & Anna bakade kaka av det.
Blev nog inte alls som det skulle men det var ändå gott.
On the downside så fick vi utrymma köket då formen läckt ut glass och grejer i ugnen.
Det rök och luktade fan ett tag men vi fick ordning på det hela :)
Vad gör det om hundra år?
Vi spelade vidare ett tag till, men jag & Sebastian gjorde inte alltför mycket nytta.
Vi gick mest och dog medan Anna & Nicklas fixade biffen.
Men imorgon, ja imorgon, då ska vi ha 40 liv och bara glassa, så sant som det är sagt :P



Tjillevippen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback