September 28

Här sitter jag med fruktansvärd rethosta och tänker tillbaka på helgen.
Den var muchos greatos om jag får säga det själv!
I lördags for jag, Sebastian, Anna & Nicklas till Tällberg för att bo på hotell där under deras nya chokladweekend.
Vi fikade, gick på chokladprovning, promenerade, åt 4 rätters middag, badade bubbelbad och hade det helt makalöst bra.
Sådant borde man göra oftare!
Kastar upp lite bilder någon dag när jag inte är lika trött.

När jag vaknar imorgon har jag dessutom passerat mitt 21:a år i människolivet och börjat på det 22:a.
Eller om man ska vara noga så får jag vänta till cirkus 15 på eftermiddagen, men hur kul är det att börja fira då? :P
Tina kommer över och lunchar med mig och sen måste jag baka en tårta och lite diverse jag inte kommit fram till än, men det löser sig nog :)
Tur att jag tagit ut semester dagen till ära så man hinner med att njuta lite.

Nej, ska jag krypa ner hos min människopojke och sova en skvätt.
Hur det nu ska gå när jag nu lyckats bli lite exalterad över att snart fylla år.
Är några år sedan jag blev det sist. Men woho! Lajbans :D



 




PUSS!






Foto: Anna


Kommentarer
Postat av: Sara

GRATTIS på födelsedagen Carro! Kram Sara

Postat av: Kusin M

Vilken underbar bild :D Fina ni är!

2009-09-30 @ 20:36:29
URL: http://www.bj23rkwall.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback