September 19 - DeerCrackerJam

Tjohej tjoho.

Har dragit internetsladden in till sovrummet så nu sitter jag här med datorn i sängen och filosoferar.
Trots en jobbig natt med lite sömn så blev det här en bra dag.
Litet besök på stampers på förmiddagen medan S var i Heby.
Sen var det marknadsdags här i staden.
Fick en halv påse brända mandlar av bror den mindre och S köpte ett kilo marknadsgodis.
Träffade på Anna & Nicklas en skvätt på staden också.
Lunch förtärdes på Måns Ols värdshus med päronen och jag fíck äntligen se albino anden! :)
Den var så söt, och troligen bra på karate, ni skulle bara veta :)
Resten av eftermiddagen var lugn så lugn. Mycket vila och inte mycket annat.
Dragit på mig en förkylning och det är inte det roligaste.
Kanske inte så oväntat heller eftersom S hostat som hunden i Det levande slottet i över en vecka.
But still :)
Mot kvällen lämnade jag S hemma med Jonas där de roade sig med rockband medan jag mötte upp med anna för att baka.
Födelsedag för henne på onsdag så dags att ladda upp med fika.
I slutändan var det dock hon som stod för all bakning och jag var inte till sån värst stor nytta, annat än till trevligt sällskap då. [Hoppas jag :)]
För trött, för förkyld, för grinig kanske :P

Och nu sitter jag som sagt här i sängen.
Väntar på att finaste sambon ska komma hem från Heby så man kan gå och lägga sig.
Så tråkigt att sova själv.

Medan jag väntar kan ni ju få se lite bilder från dagen.


 

 



 







 

 


Kommentarer
Postat av: Anna

Han va jätte söt ju! :)

2009-09-20 @ 14:57:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback