September 20


Det här var inte min plan.
Inte min plan alls.
Jag tänkte mig att det här skulle bli en skön söndag där jag tog det lite lugnt och kikade när Mackapär lira fotboll.

Men icke.

De första timmarna av dagen var helt okej, frukost i soffan och vi såg på mulan. Lovely.
Men sedan kickade världshistoriens värsta mensvärk in. Och då menar jag världshistoriens värsta.
Hur man än bar sig åt blev det inge bättre, och noll ipren hemma.
När S åkte för att repa tänkte jag att det blir säkert bättre om jag rör lite på mig.
Bad idea!
Illamående och värk ungefär överallt från låren upp till axlarna uppstod.
Att kapa av allt skulle kännas lindrigt.
Bestämde mig snabbt för att åka över till mor och far och få i mig ipren men bilfärden dit var inte kul.
Trodde jag skulle få lov att stanna flera gånger för att jag mådde så dåligt.
Men dit kom jag och slängde kvickt i mig ett piller och sen började väntan på att det skulle verka.
Inte det roligaste jag varit med om kan jag lova, det blev lite bättre men inte direkt bra.
Och till på köpet säger den nedrans termometern att jag har feber. FEBER!
Blä blä och blä.
Så ingen fotboll för mig, istället har jag tagit mig hem och ska jag lägga mig i soffan och avlida en stund.

Det var dagens klagosång, nu kan det inte gärna bli värre.

Over and out.

Kommentarer
Postat av: Anna

Stackars.. de kanske va en blandning av febersmärtor och menssmärtor.. inte kul.. krya på dig!

2009-09-21 @ 17:16:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback