I brist på sömn, Irland.


Nu har jag försökt sänka volymen många gånger.
Det får vara sänkt i ungefär 1 minut innan de höjer lika mycket, om inte mer.
Jag blir snart galen. För inte går det att resonera ett dugg med dem någonstans.
Konstaterat att det inte blir någon sömn än på ett tag, men vem vet, om Sebastian kommer hem någongång så kanske de kan sänka om vi ska sova båda två. Hoppas kan man ju alltid :)

Så i brist på annat så kommer lite bilder från förra årets Irlands resa.
I någon konstig ordning och kanske konstigt matchade. Men men, klockan är snart tjugo i tre och jag orkar inte mer just nu.
Tänk jag saknar Irland. Var ett fint ställe :)
















Kommentarer
Postat av: Marija

Fan vad duktig du är att fotografera, har säkert sagt det förut men säger det igen ;)



Snart ses vi..hoppas jag :P



KRAM

Postat av: Hanna

Åh tack så mycket, blir lika glad varje gång någon säger det, är kanske lite onödigt osäker på mig själv ibland så det känns bra att höra :)



Ja klart vi ses. Ett måste och en done deal :P

2010-08-08 @ 22:08:23
URL: http://marsarmy.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback