Juni 3 fortfarande.


Två andra saker som är typiskt mig.
  • När jag är ledig har jag tendens att glömma bort att äta lunch ibland.
  • När jag läser har jag en tendens att glömma bort tiden.
Ergo.
Jag börjar bli lite småhungrig och har bränt mig en gnutta efter att ha legat ute på balkongen och läst i solen hela eftermiddagen.

Köpte 3 böcker för 6 kronor på hela människan på förmiddagen.
Eller egentligen 5 böcker eftersom en var en supertjock tre-böcker-i-en-bok.
5 böcker - 6 kronor. Lagom priser :)
En är dessutom snart slut. Så går det när man glömmer tiden.

Nu ska jag sticka och möta upp min käresta på jobbet.
Vi ska till systemet och handla diverse, b la en vinflarra till mamma Krispinsson som fyller år idag. :)




Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback