Mars 14

30 Seconds To Mars var greatos!!
Lycklig ända in i själen :)
Petra sa innan de gick på att det var som att man skulle träffa någon man är kär i.
Visa ord. Mycket visa :P
Synd var bara attt Mikka var sjuk och inte kunde njuta av hela härligheten!

Annars har veckan varit okej, ledig i torsdags vilket var tur med tanke på hur trött jag var.
Middag på Stampers på fredagen med mor, syster och Mr Man. Pleasent evening och godaste pastan att förtära.
Lördag. Jobba+Städa & Thai+Mys.

Idag är det tvättdag och sen ska jag över till Anna & se reprisen av Melodifestivalen med henne.
Jag vet vem som vinner men det gör inte hon så jag får inte försäga mig.
Kanske bäst att inte säga något alls? :P
Sen blir det taco-söndag och kanske lite Munchkin?

Kommentarer
Postat av: Lisa

Vissa obsessions blir aldrig gammla. Jared Leto är en av dem. Får nog lov att se efter om man kan köpa boxen Mitt så kallade liv snart. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback