Maj 12


Dagen har varit helt okej.
Var och tog min första Twinrix idag.
Sved lite men det var ju snabbt överstökat.

Jobbade bara till 16 och sen har jag spenderat kvällen med bror den store och bror den mindre.
Vi intog thaimat,chips & dricka. Fy så illa jag mår nu. Blev för mycket av allt. Men gott var det!
Såg på Old dogs och spelade wii tills jaginte kunde använda tummen ordentligt längre.
Försökte slå mitt eget rekord i basket men kom bara upp i 189. Too bad!
Den större var trött sen och skulle jobba imorgon så jag trampade hem på Hebbe och nu sitter jag här.
Försöker fördriva lite tid innan vi ska hämta Anna i Uppsala och grabbarna ska äta på donkan.

Imorgon är det sen dags att gå kyrkstigen i Tärnsjö precis som förra året.
Ny tradition. Sist såg det ut lite såhär.

 

 

 

Känns som det var nyss vi var där, fast ändå som en evighet. Som vanligt med andra ord.

Jag var inte ens tillsammans med Sebastian [Fast jag gillade honom lite i smyg :)]


Oj vad tiden flög förbi nu, hade inte tänkt slänga upp så här mycket bilder.
Men oh well, håll till godo :)

Nu är nog grabbarna snart här för att hämta mig så bäst att gör sig redo.




Roger in Roger ut



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback